четвъртък, 28 януари 2016 г.

"КРАС'ТАТА ЩЕ СПАСИ СВЕТА" Сериозно ли?!





Кога жълтите вестници започват да пишат гадости по нечий адрес? Замисляли ли сте се? Когато този човек започне прекалено видимо да стои извън общия фон на конформизъм, договорки, съобразяване, мръсотия и посредственост, с ясната си мисъл и позиция, воден от някакви принципни мотиви... Той трябва да бъде окалян.

Признавам си, че работя непрекъснато, във всяка свободна минута, защото ние - хората на изкуството, които не сме направили компромис, работим, за да се издържаме. Работя, докато гледам малката си прелестна дъщеря и нямам време да стоя по цял ден във фризьорските салони. Но и аз, като Джулия Робъртс (хехехе - какво сравнение само!:-)), вярвам, че красотата е вътрешно състояние, че душата ни извайва лицето ни и че всеки заслужава лицето, което има на 40. Ако то е одухотворено и излъчва благородство и красота - значи достойно си живял досега. А пластичната хирургия е за една друга прослойка. Ето ме мен - без грим. Без нищо, което съм добавила, нищо, което искам да скрия и от което да се срамувам. Обичам силно живота и любимите си хора, вълнувам се и се радвам на предстоящите събития в професиите ми и съм влюбена в работата си на журналист и актриса. Когато не работя, използвам всяка свободна минута, за да съм с любимия си и малката ни дъщеря, да прочета нещо или да гледам някой филм, да пътувам или да се видя с приятели.

По света - Париж, Ню Йорк или Барселона - никой не ходи с коса на вафли, тежък вечерен грим и пайетен топ на работа, докато прави ремонт, докато е на 10-часов монтаж или просто върви по калните, зимни улици. По света хората, актрисите, телевизионните водещи не се женят за някой прост чичко-паричко и не изглеждат като проститутки, а печелят милиони с таланта, идеите и работливостта си (с моите професии). Хората по света работят, хората са скромни и изглеждат нормално. Дори и "звездите", дори и "публичните личности". В страната, в която по улиците ходят грозни и уродливи орки, с мен седнали да се заяждат. Смешна работа!

http://bg.checkonline4you.com/dzhuliya-robarts-poslanie-s-edna-snimka-bez-grim/

Няма коментари:

Публикуване на коментар